چگونه برای از بین بردن درد های بالا فسفر در نارسایی کلیه ناشی از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای از بین بردن درد های بالا فسفر در نارسایی کلیه ناشی از

چگونه برای از بین بردن درد ناشی از بالا فسفر در نارسایی کلیه؟ بیماری کلیه یک نوع بیماری پیشرونده است، به عنوان بیماری توسعه یافته، بیشتر و بیشتر علائم و عوارض ظاهر خواهد شد. و بالا فسفر یکی از شایع ترین است، آن را باعث خواهد شد که درد و زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی.

چرا سطح فسفر بالا در نارسایی کلیه باعث درد؟

شما می دانید، کلیه را نگه می دارد تعادل فسفر و کلسیم است. به طور کلی فسفر بیش از حد خواهد شد به خارج از بدن در قالب ادرار تخلیه می شود. برای بیماران نارسایی کلیه، کلیه دشوار است برای تکمیل عملکرد تعادل می باشد. بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از فسفر بالا رنج می برند. هنگامی که رسوبات فسفر در بدن ما، بدن ما شروع به جذب کلسیم دشوار است. بدون کلسیم کافی، بدن ما خواهد کلسیم از استخوان دریافت کنید. هنگامی که استخوان کوتاه از کلسیم است، احساس درد در نارسایی کلیه رخ می دهد.

چگونه برای از بین بردن درد ناشی از فسفر بالا؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از داروهای سنتی چینی است، آن اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه و تسکین علائم آن است. این دارو فعال چینی در این درمان می تواند شامل فسفر استاز حذف، تنظیم سیستم خون، تعمیرات آسیب کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. در این روش درمانی فسفر در وهله اول در نتیجه انجامشده علائم جدی در نارسایی کلیه حذف می کند. در همان زمان، داروهای چینی فعال تغذیه برای کلیه خود بازیابی و بازسازی خود فراهم می کند. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته است، احساس درد در نارسایی کلیه ناشی از فسفر بالا خواهد شد به تدریج برطرف شده است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام زیر زیر، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: